maandag 29 maart 2010

She's not that kind of a girl

Zaterdag was het weer lekker Ted Bemmer in Central, op het begin heerlijk onder het genot van een Hertog Jannetje een plaatje uitzoeken. daar kwam ik weer eens een nummer van Datarock tegen. En potdomme wat was ik daar even blij mee, ik had het zo lang niet meer geluisterd, eigenlijk sinds van de zomer niet meer met hun briljante hit: Fa-Fa-Fa.
Datarock is een noors electro/punk/indie bandje en ze beschrijven zich zelf als alles wat we leuk vinden. Misschien ken je het logo, want het staat vaker bij de Ipods als plaatje op het scherm.

Maar dit nummer: Computer Camp Love is zo tof, heerlijke beat en de tekst is echt zwaar briljant. dus nu zit ik hier te leren, met de voeten op de vensterbank en het uitzicht van Utrecht voor me met een Rivella lekker datarock te luisteren, heerlijk toch?

Computer Camp Love from Gautier Pelegrin on Vimeo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten