zaterdag 20 maart 2010

Plastic Strand

Eindelijk het pokkenweer lijkt eindelijk voorbij, de zon komt en daar moeten we dan nu ook al helemaal van genieten. Ik kreeg van de week zo'n mooi smsje over het mooie weer en over de zomergedachtes... zomer, mooiste tijd van het jaar, zomer genieten met vrienden, zomer een biertje drinken, zomer genieten op het strand, zomer met panache, en zomer bestaat ook uit muziek.

af en toe heb ik echt zo'n bands waar ik meteen moet denken aan de zomer, bijvoorbeeld het eerste album van The Killers en de Red Hot Chilli Peppers, maar vooral de Gorillaz. deze 3 bandjes luisterde ik toen ik 14 jaar was zo veel en elke keer als ik het weer luister laat het me aan de zomer denken.

Nu heeft Gorillaz dus weer een nieuw album uitgebracht, en ik moet wel nog even wennen... ik denk ook niet dat ik de zomergevoelens er bij ga krijgen maar het is wel een super tof album om even weg te luisteren.

Vooral het nummer van Snoop Dogg, echt een super toffe beat:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten