woensdag 12 mei 2010

Sentimenteel?

Soms heb je een periode dat je denkt dat niets je lukt, als je in zo'n periode zit luister je ook alleen maar sentimentele muziek. ik heb het hier dan niet over de meuk van James Blunt maar echt goede nummers waarbij je heerlijk kunt nadenken. Zo heb ik gister in Utrecht zo'n avondje gehad. Na eerst heerlijk te hebben gegeten en een filmpje te hebben gekeken ben ik mijn kamer gaan opzoeken.

Toen ik mn stoel neerzette naar het raam toe en de muziek had aangezet ben ik er ook niet meer uitgekomen tot half 3 s'nachts. geen tv alleen muziek en uitzicht. misschien maakt het je alleen maar verdrietiger maar het voelt wel heerlijk aan, en je kunt weer logisch nadenken.

Maar waarom is het zo moeilijk? ik heb alles voor elkaar en heb zelfs met vrienden een kroeg geopend. van de zomer gaan we met onze eigen camper op vakantie, heerlijk surfen. er zijn altijd wel dingen waar je naar toe kunt werken, en uiteindelijk komt het gewoon weer helemaal goed.

Florence and the Machine - Dog Days Are Over.

nooit echt super fan geweest hoewel ze heel erg goed zijn. begrijp ik nu de vrouwen waarom ze zo lyrisch zijn over deze vrouw met een ongelooflijke mooie 'traot' in de nek. misschien komt et door mijn bui en hoe ik me voel dat ik ze nu opeens heel erg waardeer en dan vooral dit nummer. de hondjes dagen zijn over jongens, de hondjes dagen zijn over

Florence and the Machine "DOG DAYS ARE OVER" Music Video from LEGS MEDIA on Vimeo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten