woensdag 26 mei 2010

brandnetels

er zijn wel eens van die dagen dat je niet kunt slapen, soms is het omdat je ergens mee zit, soms omdat er een mug op je kamer zi en soms omdat het simpelweg te warm op je kamer is. Het laatste voorbeeld heb ik last van. Man ik wil dat het nu koud op mijn kamer is! Omdat ik alle standjes met draaien al heb gehad lig je uiteindelijk op je rug en ga je dingen bedenken. Zoals waarom zijn er brandnetels? Die kutplant is nergens goed voor en de mensen die brandnetelthee lekker vinden? Die zuipen maar een andere thee! Ik weet nog als je aan het voetballen was en je schoot de bal hard dat het weer zover was! Je kon de sokken opheisen en je kan jezelf gaan opmaken voor een paar klote minuten want damn wat was die jeuk irritant!

Ik ga toch proberen te slapen en mijn oude frustraties even weg te denken! Dat moet zeker lukken met deze plaat van matt & kim. Toepasselijk ook hij heet namelijk daylight! Slaap lekker!

Matt & Kim - Daylight from Daniel Hilding on Vimeo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten