vrijdag 12 november 2010

Bedankt

Mensen doen het eigenlijk nooit: mensen bedanken. Ik ben er zelf eigenlijk ook niet van, je zegt niet zo snel bedankt voor iets kleins zoals bedankt voor het achterlaten van de krant in de trein, bedankt dat fietsendief erik in het centrum van Utrecht rond loopt, voor de mensen die een geweldige plaat op zetten.Bedankt tom voor het maken van die voortreffelijke eendenborstfilet met een avondje The Black Keys, je zegt niet bedankt voor de mensen die je kut laten voelen.. toch doe ik het even, bedankt

Zoals ik me nu zo 2 weken voel, ben ik in topvorm met muziek... ik geniet als een malle deze dagen en wat moet ik eigenlijk? Ik zit dan al zwaar in deze plaat:

Angus & Julia Stone - "Yellow Brick Road" - Café de la Danse (Paris / FRANCE) 08.05.10 from Los Aficionados on Vimeo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten