zondag 12 september 2010

Vrienden

Ik ben gewoon geen ochtendmens, ik geef het toe. mensen die mij kennen weten dit, elke keer als ik te weinig heb geslapen ben ik prikkelbaar. Toch zijn er momenten dat ik hiervan geniet. Donderdag hadden we een ouderwets tivoli avondje, deze was weer een om naar huis te schrijven.

Toen we s´morgens wakker werden ging ik met een vriend van me muziek luisteren, hij zette dit nummer op en we hoefden niks meer te zeggen. Het was zo mooi en het bevestigde waarom we nu zo´n goede maten zijn van elkaar.

Dit weekend zijn er van allemaal dingen gebeurd, die eigenlijk gewoon weer helemaal goed zijn. Als ik advies nodig heb kan ik het aan m´n beste vriend vragen, hij weet altijd raad.

Beetje raar stukje dit,en het is echt nohomo... maar ik wil even zeggen bedankt jullie twee.

Iets anders, ik snap nu waarom batjes louis vitton tasjes dragen. ik had laatst een te korte kabel voor mijn mp3 speler... vandaar dus

1 opmerking: