donderdag 18 februari 2010

Van Toete noch Blaoze

de Joeks is oet de tes, het is nu officieel. vanaf donderdag tot en met dinsdag helemaal kapot gaan met de vastelaovend. mooiere dagen zijn er gewoon bijna niet. de week begon al zo mooi op de donderdag, draaien in de ekko in Utrecht. Super vette tent, super vette mensen en echt een super tof feestje.

daarna gingen we op vrijdag de vastelaovend viere, wat een kapot maak proces... heerlijk en echt festival waardig!

waarom post ik dit? omdat ik van Max de Raaf op mijn blog moest zetten, bij deze:

het vetste vastelaovend nummer aller tijden denk ik:

1 opmerking:

  1. De raaaaaaaaaaf, de essentie van vastelaovend!

    Meerdere malen uit volle borst meegeblerd deze vastelaovend tot grote ergernis van mijn vriendin :)

    BeantwoordenVerwijderen